estherpersson

Alla inlägg den 21 november 2013

Av esther persson - 21 november 2013 17:11

Hej!
Idag är det en chill dag, i skolan alltså. Vi har bara roliga lektioner. Imorgon är det fredag, redan? Är det bara jag som tycker att veckorna går typ på ett ögonblick? Snart är det jullov, eller inte snart men typ 19 dagar. Idag kommer jag nog inte göra projekt men jag ska plugga till idrott provet som är på onsdag. Det är skriftligt, hatar det! På måndag har jag skriftligt musik prov, jag har Ingen aning hur vi ska plugga till det för det handlar typ om allmänbildning. Nu kollar jag på tv och ska snart läsa igenom typ 10 sidor som vi ska kunna till idrott provet!

Juste...! Jag måste läsa 17 sidor i 'tusen gånger starkare' världens sämsta bok. Den är såååå seg....

Imorgon ska jag till stan med mamma och kanske köpa ett bar byxor för jag behöver det!

Xoxo Esther

Av esther persson - 21 november 2013 07:30

Hej
Igår så glömde jag att blogga, sorry! Men igår när jag kom hem gjorde jag en salad och kolla på tv hela dagen :D Orkade inte plugga med det måste jag göra idag :(

Jag har presic vaknat och ska snart gå upp, jag börjar tio över nio. Jag gillar inte torsdagar för vi har bara jobbiga lekioner :( men nu måste jag fixa iordning mig.

Xoxo Esther

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards