estherpersson

Alla inlägg under september 2013

:)

Av esther persson - 30 september 2013 19:29

Hej jag har varit väldigt dålig på att blogga på sistone men jag har typ bara pluggat så det finns inget intressant att skriva om men nu pluggar jag :D På söndag är det dressyr tävling jag är jätte nervös! Jag har övat på banan jätte mkt, på väg till skolan till exempel. Jag bloggar från våran iPad och vi fick den för inte så länge sen och jag har inte hunnit ladda ner 'bloggplatsen' appen än så jag kan ladda upp bilder lättare.


idag fick Astrid en body butter från the body shop av Amanda, det var typ apelsin lukt.


xoxo Esther

Av esther persson - 25 september 2013 20:09

Hej idag har jag såklart varit i skolan :) Vi hade orientering idag på idrotten, det gick väldigt bra för mig :)Efter skolan möte jag Astrid sen åkte vi till stan och möte mamma för att vi skulle till make up store. Astrid fyllde år för inte så länge sedan och hon fick som present att så en privat sminkning och en kurs hur man sminkar sig riktigt bra på make up store. Sen fick hon köpa vad hon ville för 500kr sammanlagt. Hon köpte en jätte bra maskara och lite mer! Jag köpte en almanacka från något ställe kommer inge ihåg vad den hete :) jag köpte också en present från the body shop till min kompis, för hon fyller år snart :)


xoxo Esther <3

Av esther persson - 22 september 2013 21:34

Hej idag har jag och Aggi tränat. Vi cyklade till en sjö, där cyklade vi runt den jag vet inte hur lång det är men ganska långt. Sen gjorde vi styrke träning vid en äng i kanske i 6-8 minuter. Sen joggade vi ett varv runt sjön och efter det gjorde vi styrke träning igen, riktigt kul:)

Igår red jag Balder han var väldigt seg, jag red med sporrar. Men när jag skulle galoppera stannade han bara men jag gick kämpa lite :D

Nu måste jag sova D:

Xoxo Esther

Av esther persson - 17 september 2013 22:04

Det visa sig att Elvis inte är död men man får inte tävla honom :(

Av esther persson - 17 september 2013 21:02

Hej jag har inte bloggat på länge men jag har glömt:I Idag avlivades Nellie berntssons ponny, Elvis :(

Idag har jag oxå varit i stan med Aggi och jag köpte en tröja fån Lindex :)

Aggi köpte oxå en så. :) nu ska jag kolla på svenska Hollywood fruar:)

Kort inlägg

Xoxo Esther

Av esther persson - 14 september 2013 20:44

Hej idag har jag varit i stallet och jag red Pinja. Vi övade på lite alt möjligt :) Blev ganska nöjd, hon lyssnade inte riktigt. Jag hyrde häst till dressyr tävlingen, hyrde Balder ;D Aggi tog Sandra ofc :) Imorgon ska jag och Aggi på bio, vi ska kolla på monsters universiti (vet inte stavningen). Längtar!

Nu kollar jag på körslaget, inte mitt favorit program :l Är jätte trött, kommer dö snart :D

Xoxo Esther

Av esther persson - 12 september 2013 20:48

Hej min diss kanske kommer i helgen bara så ni vet :) idag var jag i skolan och jag hade redan gjort alla mina läxor så jag behöver inte göra några när jag kom hem, så det är skönt! Imorgon är det fredag, yeey :) idag har jag målat mina naglar :)

På lördag ska jag rida pinja, hon är väldigt rolig att rida :) Aggi ska rida Niwka hon är en stor häst och Aggi har aldrig ridit henne så vi får se hur det går.

Xoxo Esther

Av esther persson - 11 september 2013 19:16

Gummistövlar för 529 kr! Super snygga!

DÖ snygga ridstövlar för 1 599!

Skit snyggt schabrak från HV polo för 699!

Jätte snygg hoppsadel för 11 999 :D

Bajs snygg kavaj gör 599!


Det där var Hiss!


Det kommer diss någon annan dag ;)


xoxo Esther!







Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards