estherpersson

Alla inlägg under augusti 2013

Av esther persson - 30 augusti 2013 20:35

Hej! Jag glömde att göra ett inlägg igår :( men idag var jag i skolan som vanligt sen åkte jag, Aggi, Astrid och Amanda till stallet för vi skulle ha hoppträning:) Det gick verkligen super bra på träningen, Isa var jätte pigg och jag hade jätte svårt att få stop på henne efter hinderna:)

Aggi trilla av men hon gjorde inte illa sig som tur var. Nu ska jag och Astrid kolla på Teen wolf :) Bästa serien!

Jag och Balder!

Xoxo Esther <3

Av esther persson - 29 augusti 2013 07:24

Godmorgon jag bloggade aldrig igår för att jag gjorde läxor hela kvällen :( Idag ska jag föra fler inlägg.

Idag börjar jag 10 över 9 och slutar 5 över 3 :) imorgon är det hopp träning för Jejje, ska bli jätte kul! Vi ska ha en hoppträning till fredagen efter det:) jag ska ha isa på träningen och tävlingen. Jag kommer lägga ut bilder från hopptävlingen men den är typ två veckor.

Idag har jag ingenaning vad jag ska göra förutom att göra läxor :(


Xoxo Esther:)

Av esther persson - 27 augusti 2013 22:38

Hej jag har inte gjort en inlägg på länge för skolan har ju börjat och jag hinner inte riktigt men jag ska försöka blogga lite Imorgon. Börjar jag kl 20 i 9 så lite tidigare än vanligt men jag kan leva med de :D och varje dag slutar vi 5 över 3 D: Idag fick vi skåp yeey! De är så mycket skönare att ha skåp än att bara ha en bänk :) nu ska jag sova men jag ska försöka blogga imorgon :)

Godnatt;)
Xoxo Esther :)

Av esther persson - 25 augusti 2013 11:42

Heej jag bloggade aldrig igår för att jag glömde:l men Amanda och Aggi sover över hon mig och Astrid :) först var vi i stallet på morgonen och red. Jag red Sandra och vi red ut, hon var väldigt pigg och hon lyssnade jätte bra :)

När Amanda och Aggi kom till och gick vi och köpte mat på donken :D sen gick vi och badade (kvällsdopp). Efter de kollade vi på film.

Nu ska vi åka ut med båten:)

:)

Av esther persson - 23 augusti 2013 20:57

Hej förlåt att jag inte här bloggat på länge men skolan har börjat och jag hinner inte riktigt :( men igår var jag med Ester och Tilde, jätte kul:D Idag har jag varit i skolan såklart och de var jag ju igår också :) jag har varit med Aggi och Lova, super kul!! Imorgon är det ridning och jag ska rida Sandra:) Aggi ska sova över hos mig imorgon :)

Nu kollar jag på en film:)



Xoxo Esther

Av esther persson - 21 augusti 2013 22:03

Heej, idag var det andra dagen i skolan, vi började 9 och slutade 2. Först kollade vi på film i klassrummet, sen gick vi typ på en promenad. Det var jätte varmt och jag hade en jätte tung väska så jag blev jättar trött och det var bara jobbigt att gå :D Sen gick jag och Ester hem till mig och badade. Sen gick vi upp och kollade typ på en film :) Kl 8 kollade jag på idol, ofc :)

Nästa fredag ska jag, Aggi, Amanda och Astrid ha hoppträning för våran ridlärare. Vi ska ha två träningar. Vi ska vara med på en hopptävling snart, då ska jag ha Isa.

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova :) skola imorgon :(

Xoxo Esther :)

Av esther persson - 21 augusti 2013 22:03

Heej, idag var det andra dagen i skolan, vi började 9 och slutade 2. Först kollade vi på film i klassrummet, sen gick vi typ på en promenad. Det var jätte varmt och jag hade en jätte tung väska så jag blev jättar trött och det var bara jobbigt att gå :D Sen gick jag och Ester hem till mig och badade. Sen gick vi upp och kollade typ på en film :) Kl 8 kollade jag på idol, ofc :)

Nästa fredag ska jag, Aggi, Amanda och Astrid ha hoppträning för våran ridlärare. Vi ska ha två träningar. Vi ska vara med på en hopptävling snart, då ska jag ha Isa.

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova :) skola imorgon :(

[Bild]

Xoxo Esther :)

Av esther persson - 20 augusti 2013 19:54

Hejj, idag var det första skoldagen de var inte så farligt som jag trodde, vi hade en ny lärare från new york hon var jätte snäll:) Vi började kl nio och slutade kl ett. Efter skolan klippte jag mig, har jätt kort D: men bliv väldigt nöjd ;) Sen gick jag, Astrid och Amanda och badade . Och nu kollar vi på film, snart ska jag kolla på idol. Imorgon har vi klass dag så då ska vi ha picknick :) idag fick jag en victoria's secret parfym av min kompis, pure seduction!

Så nu har jag 2 st :) imorgon ska jag nog köpa en ny :)

Xoxo Esther

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards