estherpersson

Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Sorry

Av esther persson - 14 januari 2014 17:13

Hej
Jag har inte bloggat på länge, jag vet. Men jag har varit sjuk i en vecka nu, idag gick jag till skolan men jag var bara med en timma sen gick jag hem för jag blev jätte sjuk...
Aja det är nt så intressant att veta så jag ska skriva om något annat.

Kollade lite på youtube och hittade det hära video, ni har säkert sätt den...
http://m.youtube.com/watch?v=m_BpyC0FBU8

Tänk känslan när man är där över hindret!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av esther persson - 22 januari 2014 18:14


Tjena Den 8 februari så fyller jag år, längtar. Om allting går som planerat så ska min släkt komma hit på min födelsedag. Den 15 asså helgen efter så ska jag ha tjej kväll med aggi, Tilde,Astrid H och Ester, jag tror att vi ska åka pulka för Tilde o...

Av esther persson - 18 januari 2014 13:47


Dålig uppdatering! Jag har inte bloggat på typ en vecka, sorry men jag har varit sjuk hela veckan så jag har nt riktigt orkat blogga eller haft lust. I onsdags var jag sjuk och gjorde inget samma sak på torsdagen och igår. Idag åkte jag nt till stal...

Av esther persson - 11 januari 2014 16:36


Hej Sorry för jag inte bloggade igår men igår var jag sjuk... Men idag skulle jag till stallet men jag var nt helt frisk så jag åkte inte ditt. Jag skulle ridit pinja idag. Idag har jag bara legat i sängen och kollat på film (känns som jag kolla...

Av esther persson - 9 januari 2014 15:54

Hej Igår så var jag bara med på en lektion sen åkte jag hem för jag blev sjuk, idag så är jag hemma med imorgon tror jag att jag går till skolan. Idag har jag bara kollat på film och pluggat... Nu kollar jag på 'untouchables' sjukt bra film. Det ...

Av esther persson - 7 januari 2014 22:39

Hej Idag var första skol dagen på 2014, hemsk. Började med hemkunskap i två timmar sen musik med en hel crazy lärare som tror seriöst att hon sjunger som en artist men hon sjunger sååå dåligt, falskt och hemskt är det bästa sättet att förklara hur h...

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards