estherpersson

Alla inlägg under oktober 2013

Av esther persson - 31 oktober 2013 22:36

Hola!
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova :) Aggi kunde ju inte göra något idag så jag var med Vendela :) Vi var med Thilda, kolla på film och lite mer. Hon ska oxå sova över hos mig.
Juste vi hade inget att göra så vi pyssla ihop lite kläder vi hade hemma och gick bus eller godis hos grannarna! Det gick inte så bra xD Imorgon vet vi inte vad vi ska göra kanske baka ;)
Ciaooooo!

Xoxo Esther

Av esther persson - 31 oktober 2013 10:55

Av esther persson - 31 oktober 2013 10:48

Hej!
Aggi kunde inte springa idag för hon skulle typ passa sin lillebror :(
Så idag ska min kompis, Vendela komma till mig :) vi ska låna thilda grannhunden och så ska vi göra annat oxå såklart med jag vet inte riktigt vad vi ska göra mer, vi får väl se :) Nu kollar jag på tv, precis innan jag började blogga spelade jag 'parking free' , världens roligaste spel xD Vendela har en blogg men jag vet inte riktigt vad den heter, men jag kan fråga när hon kommer. Hon kommer typ kl 12 så om typ en timma :)
Dagens outfit kommer nu oxå men inte i samma inlägg :)

Xoxo esther

Av esther persson - 31 oktober 2013 08:51

Godmorgon!
Nu ligger jag i sängen och chillar! Jag vaknade kanske för en kvart sen. Idag är det torsdag och jag och Aggi skulle kanske ut och springa idag. Det är ju oxå halloween idag, själv kommer jag inte gå xD Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, kanske plugga till svenska provet som vi har på torsdag efter höstlovet :(

Ett till inlägg kanske kommer idag :)
Xoxo Esther

Bild från igår med Aggi!


Av esther persson - 30 oktober 2013 16:26

Hej nu är jag hos Aggi, jag kom till henne vid lunch tiden :) 

När jag kom till henne spelade vi GTA, skit kul! Vi rånade lite bilar och blev efterlysta... våran framtid! :D

Sen gick vi till coop och köpte lunch, vi köpte 5 packet nudlar ;D Sen skypa vi med Aggis kompis. 


Som ni kanske har sett har jag en ny header, faktiskt ganska nöjd :)

Snart ska aggi göra en header!


Det blev ett kort inlägg men det kommer ett inlägg imorgon :)


xoxo Esther 

Av esther persson - 30 oktober 2013 14:41

Av esther persson - 29 oktober 2013 10:45

Hej nu är jag på väg hem!

Lördag: I lördags gick jag och Astrid till hästarna (min kusin som bor jätte nära farmor har typ 20 hästar) och fotade lite med dom. Dom är så fina, de är welsh cob! Min favo är en guldbrun fux :) Sen gjorde vi inte så mkt mer :D Astrid tonade oxå sitt hår :)

Söndag: Då tog vi natur foton, mamma och pappa skulle plocka svamp så vi hängde på :) Sen fotade vi oxå lite med hästarna igen :) Vi hoppade oxå, utan hästar då :D Farmor har en enorm trädgård! Sen kanske vid tre tiden åkte vi till en butik som heter Karlssons, där har dom typ allting. Vi köpte typ lite saker till vardagsrummet och till vårat badrum.

Måndag: vad gjorde vi då?... Jo vi åkte till en secondhand butik och Astrid köpte typ en jacka och ett skärp:) När vi kom hem kollade vi på nyheterna och då sa dom att det kommer en storm till Småland (där vi var). Den skulle typ vara 3 klass, asså det farligaste och den kan slå ner träd och tak plattor D: Skit läskigt!

Idag: när vi vakna sprang vi direkt och kolla vad som hade hänt! Lite balkong plattor låg på marken och soptunnor låg lite hur som helst! När vi satt i bilen på väg hen såg vi massor och då menar jag verkligen massor med träd som hade fallit D: Nu ska vi tanka och sendan fortsätta den långa bil redan hem :d

Av esther persson - 27 oktober 2013 19:43

Hej. Idag så var jag som sagt på match. Den slutade 1-1 men djurgårn var ändå bäst!


Stockholm tillhör oss, alltid oavsett<3


Ska snart kolla på solsidan och efter det så är det partaj och cafe bärs, det är skitbra program på tv på söndagar, och imorrn är det höstloov! Så sjukt skönt


hare gött 

xoxo aggi

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards