estherpersson

Alla inlägg under december 2013

Av esther persson - 31 december 2013 20:40

Hej
Idag är det nyårsafton och som jag har sagt i många inlägg så skulle vi åka till farmor idag men det bli inte av för att det var så halkigt ute och då skulle det ta fem timmar att åka dit och vi skulle ju bara stanna en natt så vi stanna hemma :) idag har jag åkt till och köpt mat med pappa och bara chillat.
Vi är nt så många, det är bara våran familj och våran morbror.
Det har redan kommit mycket fyrverkerier, så jag tror att det kommer kommer jätte många ikväll.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske gå ut och springa.
Xoxo Esther

Av esther persson - 30 december 2013 21:07

Hej
Som ni vet så ska jag till farmor imorgon och kommer hem på onsdag. Vi ska antagligen åka tidigt på morgonen, tror jag.
Imorgon är det sista dagen på 2013, jag har haft ett underbart år, hyra häst, Kroatien, Mexiko, allting har varit super. Hoppas att 2014 blir lika bra. Har ett nyårs löften som är att få högre betyg, kanske lite tråkigt men aja...

Nu sitter jag i sängen och inte gör nånting förutom att blogga såklart :) Våran moster är med hennes familj.
Vi har typ precis ätit efterrätten.
Nu sa jag gå och sätter mig med dom och vara lite social :D

Xoxo Esther

Av esther persson - 29 december 2013 19:55

Hej!
Lite konstig rubrik men aja....
För några dagar sen så beställde vi lite hollister kläder, för jag fick ett present kort på 500kr i julklapp. Jag köpte en rosa tröja och ett par marin blåa shorts, hittade inte shortsen på hollisters hemsida så jag kan tyvär nt visa hur dom ser ut men jag tar en bild när dom kommer.

Här är en bild på tröjan!

Imorgon så ska jag nt göra så mkt, men på kvällen så kommer min moster och hennes familj och äter middag hos oss. På tisdag är det ju nyår så vi ska åka till min farmor och fira nyår där. Mina kusiner ska oxå dit så vi kommer bli jätte många som ska sova hos min farmor så vi valde att åka hem dagen efter alltså 1 januari.
Själv tycker jag att det är lite onödigt att bara stanna en natt, men det ska bli kul ändå.
Har ingen aning vad jag ska göra under lovet men jag kommer med mer information.

Xoxo Esther

Bio

Av esther persson - 28 december 2013 15:01

Tjena, idag så har jag inte gjort så mycket men vi håller på att sälja massa saker som vi ska lägga ut på blocket. Så vi har tagit lite bilder. Halv fem så ska våran familj åka och kolla på 'hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann' det verkar jätt rolig. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva men imorgon så kanske jag och Aggi ska göra något,


Men......

Jag kanske skriver ett inlägg när jag kommer hem och säger om filmen var bra eller nt

  


XOXO Esther

Av esther persson - 27 december 2013 21:46

Hej!
Kom presic hem från våran morbror. Vi åt ju middag hos dom. När vi kom ditt så åt vi palt, sen spelade vi något spel som jag nt vet vad det heter efter det spelet så spelade vi ett till som typ hette labyrinten. Sen ät vi efterrätt, fruktsalad och glass. Sen hittade jag ett spel när man frågar jätte konstiga frågor som te.x 'hur lång är Fredrik Reinfeldt?'.
Sen åkte vi hem och nu ska vi kolla på en thriller.

Xoxo Esther

Av esther persson - 27 december 2013 10:34

Godmorgon!
Sov inte bra inatt, gick och la mig väldigt sent och vaknade typ för en timma sen. Vaknade mitt i natten och så kunde jag inte sova om, så jag låg i sängen i typ 1 timma och bara stirra i taket men sen somna.

Vad händer idag, jo jag ska till min morbror och äta middag. Tills dess ska jag nog bara chilla, är inte helt frisk än. Det är typ 12 dagar tills skolan börjar D:

Nu ska jag bara chilla, kanske kommer ett inlägg ikväll!

Xoxo esther

Haha bjuder på den bilden på mig och Astrid(kompis).

Av esther persson - 25 december 2013 16:23

Heej!
Förlåt för att jag nt bloggade igår. Igår så åkte vi till våran släkt och först fikade vi och spela lite familje spel och så kollade vi på Kalle anka. Sen så åt vi middag och efterrätt och så kom 'tomten' och gav jul klappar. Sen gjorde vi ett julklapps spel. När kommer lite bilder på vad jag fick.

Ridbyxor

Benskyd!
Och så fick jag mer saker!

Xoxo Esther

Av esther persson - 22 december 2013 15:56

Heej!
Två dagar till julafton, känns verkligen nt som det är julafton om två dagar! Det måste komma snö!! Idag vaknade jag 10 över 6 och var jätte förskyld, ont i halsen och jätte ont i huvudet! Så idag har jag bara legat i stänger och kollat på film. Nu så kollar jag på en film på iPad och mamma och Astrid håller på med att slå in mina julklappar. ÄR SÅÅÅÅ NYFIKEN!!
Nu hoppas jag att jag blir frisk till julafton.

Xoxo Esther

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards