estherpersson

Alla inlägg den 8 december 2013

Av esther persson - 8 december 2013 08:41

Hej!
Igår så red jag ju Niwka. Hon var lite som pinja att rida men hon är ju storhäst så man gör ju allt olika när man rider henne. I början gick det lite si sådär men sen gick det jätte bra. På slutet fick jag henne att gå i form och gå på tygeln.

Astrid skulle rida igen i våran grupp. Då när vi kom till stallet för kolla vem Astrid skulle rida så stod det att hon skulle rida Myson! Han är den största hästen på stallet, typ 180 cm!!! Men det gick jätte bra för henne. Efter ridlektionen så sa våran ridlärare att hon skrev fel så hon tänkte sätta Astrid på pinja som är en ponny :D

Idag ska jag, Astrid och mamma åka och kolla på akvarium och julklappar.
I fredags satt vi upp våran gran!

Xoxo Esther

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards