estherpersson

Alla inlägg den 9 november 2013

Av esther persson - 9 november 2013 15:41

Hej idag har jag varit i stallet och jag red Pinja. Det gick jätte bra vi gjorde markarbete och övade på att ha raka vägar på ett par bommar. Vi gjorde det i galopp och så skulle vi byta galopp över hindret :) Det gick jätte bra, dom första gångerna fattade hon inte riktigt men sen gick det bra. Är riktigt nöjd :) När jag och Aggi hade ridit klar åkte vi till pickan, Astrids medryttarhäst. När vi kom dit städade vi och tog in hästarna. Sen behövde jag och Aggi åka hem för Aggi skulle vara hemma en speciel tid :) Jag har presic duschat och ska kolla på en serie :)

Just jag tipsar om en serie som heter (re)volt. Det handlar om en tjej som flyttar med sin mamma till något ställe och så börjar tjejen rida på en ridskola. Där möter hon en kille och ett jätta taskigt gäng! TIPSAR!

Xoxo Esther

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards