estherpersson

Alla inlägg den 12 november 2013

Av esther persson - 12 november 2013 15:58

Hej jag har precis kommit hem från skolan och byt om till myskläder. Snart ska jag göra min svenska läxa, den är jätte lätt. Men ska typ veta vad något svårt ord betyder(kommer inte ihåg vad ordet va...).
Så det är chill....

Vi har svenska, matte och engelska läxa till på fredag men jag har bara svenskan kvar!

När Astrid kommer hem ska vi nog kollan på (re)volt, det kom ut igår men vi han inte se det avsnittet :) Aggi kunde inte göra något idag, så vi ska träffas på torsdag och så ska jag typ hjälpa Aggi med någon läxa!

Ni får jätte gärna kommentera och säga om jag ska blogga mer eller mindre och vad jag ska blogga om :)

Xoxo Esther

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards