estherpersson

Alla inlägg den 8 september 2013

Av esther persson - 8 september 2013 21:41

Heej idag var jag på hopptävling med isa på 60 cm. På framhoppningen var hon jätte pigg och jag hade svårt att få stop på henne. På banan var hon jätte seg och jobbig:D men jag kon runt felfritt och det gjorde Aggi och Astrid också. Men på hinder numer 5 var det en oxer på en av långsidorna. När jag närmande mig hindret kände jag att hon skulle stanna eller springa förbi så jag la till spöt och då hoppade hon ;) Jag är jätte nöjd. Vi stannade ända till tävlingen var slut och då var det en häst som var nära på att trilla i en sväng för det gick så fort :O

Imorgon är det skola D:

En bild från tävlingen och en random bild från när vi hyrde häst.

Xoxo Esther :)

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards