estherpersson

Alla inlägg den 3 september 2013

Av esther persson - 3 september 2013 22:31

Hej idag har jag varit i stan med mamma. Jag kan tyvärr inte visa vad vi köpte för min syster (Astridpersson.bloggplatsen.se) fyller år snart så vi köpte till henne och hon läser min blogg :) Imorgon ska jag bara chilla kanske kommer det ut en hiss & diss på Hööks saker. På torsdag ska jag antagligen vara med Ester :) på fredagar är det hopp träning igen och förra gången red vi på vallen och den här gången får vi välja men jag tror att vi rider på ridbanan för att kunna över på en hoppbana. På lördag är det ridning och på söndag är det tävling ;)

Ska sova nu!
Xoxo Esther <3

Av esther persson - 3 september 2013 07:13

Saker som man sätter i stövlarna:)
Sen köpte jag också en läpp sak från H&M :)

Xoxo Esther

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards