estherpersson

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av esther persson - 4 augusti 2013 19:22

Heej, idag har jag och Astrid varit hos Aggi, vi åkte till henne ganska tidigt på morgonen. Sen sjutsa Aggis pappa oss till Zoo. Där köpte Aggi två selar till hennes kattungar.

En rosa och en blå som du säkert såg:) Hon köpte också mat till katterna. När vi var klara gick vi till XXL och där kollade vi på hästsaker (köpte inget). När vi kom hem bytte vi om till badkläder och gick och bada, de var ganska varmt :) Sen gick vi upp och hoppa med Spinky (Aggis katt, mamma till kattungarna). Hon hoppa jätte högt för att vara en katt. Efter de kolla vi på film (kommer nt ihåg vad den hette) . Sen åkte vi hem :D Snart ska vi äta!

Xoxo Esther Persson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards