estherpersson

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av esther persson - 3 augusti 2013 21:17

Hej!

 Nu har jag gjort en blogg (Esther Persson). Min blogg kmr handla mycket om hästar,ridning, och vad jag har gjort under dagen. Igår sov jag över hon Aggi ( Aggicarlsson.bloggplatsen.se ) och på morgonen idag hämtade min mamma,pappa och min syster ( Astridpersson.bloggplatsen.se ) upp min och Aggi. Sen åkte vi någonstans ( Vet nt var :D ) och åt brunch och badade lite. Måste bara säga att toan (resturangen där vi åt brunch) var värsta lyxen,de första jag, Astrid och Aggi sa när vi gick in var :Oh`shit. Vi tvättade händerna i säkert 3 minuter för handfaten var så awesome. Sen åkte vi hem och lämna Aggi och ni sitter jag här framför datort och ska snart kolla på film med Astrid, imorgon ska vi till Zoo med Aggi Baggi! Inlägg kommer imorgon.


Xoxo Esther Persson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards