estherpersson

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av esther persson - 6 januari 2014 21:24

Hej,
Imorgon börjar skolan, hemskt! Men man måste ju tänka lite positivt och det är ju att träffa alla kompisar. Jag tror den hära terminen kommer att vara den värsta, för det är ju nationella prov...
Aja man kan inte göra så mkt nu.

Idag så har jag bara legat i sängen och kollar på film. Tog en dusch mellan alla filmer men sen kom jag tillbaka till min ljuvliga säng. Imorgon efter skolan så tror jag att jag skulle till stan med mamma, vi skulle typ göra det idag men mamma kunde inte och hon tyckte det är bättre att göra det efter skolan.
Nu måste jag sova för jag ska upp kvart över 6 imorgon, mysigt...

Xoxo esther

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards