estherpersson

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av esther persson - 27 oktober 2013 19:43

Hej. Idag så var jag som sagt på match. Den slutade 1-1 men djurgårn var ändå bäst!


Stockholm tillhör oss, alltid oavsett<3


Ska snart kolla på solsidan och efter det så är det partaj och cafe bärs, det är skitbra program på tv på söndagar, och imorrn är det höstloov! Så sjukt skönt


hare gött 

xoxo aggi

Av esther persson - 27 oktober 2013 08:45

Hej. Jag är esthers gästbloggare. Lite info om mig: Jag heter angelica men alla kallar mig aggi så jag heter i princip det :D Jag är 12 år och går i sexan.

Jag och esther har varit bästa vänner sen typ ettan eller tvåan så i 4-5 år. Vi har oxå ridit tillsammans så många år :)

Ponnyn jag oftast väljer att tävla är sandra.

 






Lite mycke bilder men skit i de


Jag har oxå nellie som favoritponny, fast henne brukar jag inte tävla. Jag har hyrt henne 3 gånger och henne litar jag på till 110 % Jag skulle kunna hoppa 1 m med henne liksom, nä men jag kan verkligen lita på henne, men inte på tävling :D





A där hade ni lite spam på bilder med mig o nellie :D

Det jag brukar göra på min fritid är rida, spela fotboll och vara med kompisar.

mina favorit a

rtister är one direction, rihanna, avicii o drake typ. Jag ska faktikst gå på one direcion konsert 2014!


Idag så ska jag vara hemma och chilla sen vid 2 så ska jag hämta in kompis och så ska vi gå på dif-gävle. Jag är en trogen djurgårdare! 


På höstlovet så ska jag tyå inte göra nånting. En dag så ska jag esther, astrid o amanda åka o fota min kompis anna och hennes medryttar häst samba. Ska bli väldigt kul!


Ni får gärna kolla min blogg oxå http://aggicarlsson.bloggplatsen.se


xoxo aggi



Presentation


He jag är en glad tjej som älskar hästar och ridning! I den här bloggen kommer ni läsa om mig,mina kompisar,hästar och vad som händer i mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni läsa om i den här bloggen?
 min dag
 hästar
 min fritid
 allt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards